امروز: یکشنبه - 9 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=941

اعتبارات نفت به‌صورت عادلانه در جنوب استان بوشهر توزیع می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات نفت به‌صورت عادلانه در جنوب استان بوشهر توزیع می‌شود.
سکینه الماسی

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سکینه الماسی در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهر دوراهک اظهار داشت: اعتبارات نفت، با توجه به اعلام نیاز شهرستان‌ها و پروژه‌های اعلام شده توسط فرمانداران عادلانه توزیع شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: توجه به آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت از اولویت‌های است که در توزیع اعتبارات نفت لحاظ شده است به طوری که در ۱۵ سال گذشته نفت تنها ۵۰ میلیارد ریال در چهار شهرستان جنوبی استان برای آموزش و پرورش و ساخت مدارس هزینه کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از پکیج شش هزار میلیارد ریالی نفت مبلغ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال در بحث آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در نظر گرفته شده است که نشان از توجه جدی مسئولان به آموزش و پرورش خواهد بود.

الماسی با تاکید بر واگذاری پروژه‌ها به پیمانکاران و مشاوران بومی، گفت: باید شرایطی ایجاد شود که شرکت‌ها و پیمانکاران بومی بتوانند رشد بیشتری داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ضمن تجلیل از اهالی شهر دوراهک، شورای اسلامی و شهردار این شهر، اظهار داشت: تعامل سازنده و دوسویه مردم با مسئولان این شهر باعث شده است که این شهر پیشرفت چشمگیری در همه زمینه ها به ویژه در بحث عمران شهری داشته باشد به طوری که این شهر به همت بلند شهردار، شورای اسلامی و مردم، در هر مناسبتی پروژه ای را برای افتتاح یا کلنگ زنی دارند که خود جای تقدیر دارد.

به گزارش مهر، الماسی ضمن تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر تجدید میثاق ملت ایران با امام خمینی (ره)، رهبری و آرمان‌های نظام و انقلاب، به‌ منزله مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و متحدانش است.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: