امروز: دوشنبه - 10 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=805

عضو و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

بررسی سیاست‌های حوزه انرژی در دیدار اعضای کمیسیون انرژی با شمخانی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در نشست نمایندگان کمیسیون متبوعش با دبیر شورای عالی امنیت ملی، کم و کیف انواع انرژی‌ها در کشور با توجه به تشدید تحریم‌ها بررسی شد، گفت: همچنین گزارش عملکرد کمیسیون انرژی مجلس به رئیس شورای عالی امنیت ملی ارائه شد.

سکینه الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از نشست روز گذشته(یکم مردادماه) رئیس و تعدادی از نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی به‌منظور بررسی سیاست‌ها، تصمیمات کلان مسئولان کشوری در رابطه با برجام، تحریم‌های نفتی و… خبر داد.

بررسی وضعیت انواع انرژی‌ها در کشور با توجه به تحریم‌ها

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مباحث مطروحه در نشست نمایندگان کمیسیون انرژی با دبیر شورای عالی امنیت ملی، گفت: در این نشست که به‌منظور تعامل بیشتر کمیسیون و شورای امنیت تشکیل شد، بررسی وضعیت و کم و کیف انواع انرژی‌ها در کشور همچون انرژی اتمی نفت، گاز، فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی‌ها با توجه به تشدید تحریم‌ها مورد توجه قرار گرفت.

ارائه گزارش عملکرد کمیسیون انرژی مجلس به دبیر شورای عالی امنیت ملی

وی از ارائه گزارش عملکرد کمیسیون انرژی مجلس در حوزه انرژی ازسوی فریدون حسنوند رئیس این کمیسیون به علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد و افزود: در این جلسه سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی در رابطه با اقدامات آمریکا و اروپا علیه ایران در موضوعاتی همچون برجام و تحریم‌ها بررسی و تحلیل شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد: همچنین مقرر شد؛ نشست‌های نمایندگان کمیسیون انرژی با مسئولان شورای امنیت ملی به‌منظور تصمیم‌گیری در حوزه کلان انرژی تکرار شود.

منبع خبر: خانه ملت

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: