امروز: شنبه - 8 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=4236

روابط عمومی دفتر دکتر سکینه الماسی

دکتر سکینه الماسی رأی خود را به صندوق انداخت

دکتر سکینه الماسی هنگام شرکت در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: تصمیم و انتخاب امروز مردم آینده را رقم می‌زند.

دکتر سکینه الماسی صبح امروز جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی واقع در حسینیه 14 معصوم شهر جم، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت و آرای خود را به صندوق اخذ رای انداخت.

 

 

وی بعد از مشارکت در انتخابات امروز گفت: حضور پرشور مردم منجر به این می‌شود که بهترین ها برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب شوند. در آن صورت آینده بهتری برای کشور ما رقم خواهد خورد. هرچقدر میزان مشارکت مردم بیشتر شود، سرمایه اجتماعی نظام بیشتر شده و دولتمردان ما در عرصه‌های ملی و بین المللی از حق و منافع ملی خود به بهترین نحو ممکن و با پشتوانه مردمی بیشتر دفاع می‌کنند.

الماسی افزود: ما با رأی خود قدرت خود را نشان می‌دهیم و باید از حق انتخاب خود و قدرت خود برای آینده فرزندان خود استفاده کنیم؛ زیرا نتیجه تصمیم و انتخاب امروز ما سال‌ها بعد بروز و ظهور پیدا می‌کند و آیندگان نتیجه این انتخاب ما را خواهند دید.

 

 

الماسی تصریح کرد: هرچه حضور ما پر شور و نشاط تر و انتخاب ما اصلح تر باشد و افراد با پشتوانه رای بیشتری انتخاب شوند، حتما نمایندگان در قبال رأیی که از مردم گرفته‌اند، پاسخگوتر خواهند بود و سعی می‌کنند بهترین تصمیم‌ها را گیرند. اینگونه تصمیمات آنها منطقی تر، بهتر، عالمانه و عاقلانه تر خواهد بود.

وی افزود: همه مردم آگاه و انقلابی شهرستانهای دیّر، کنگان، جم و عسلویه با حضور پرشور در انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری چشم طمع دشمن را کور و قلب امام زمان (عج) را شاد خواهند کرد.

 

 

وی افزود: امروز در یک جنگ ترکیبی در یک مبارزه بی‌امان با استکبار جهانی هستیم و یکی از عرصه‌هایی که همه ما می توانیم با حضور خود کمک به کشور و انقلاب کنیم، حضور در انتخابات است.

ایشان افزودند: استان بوشهر و مخصوصاً شهرستانهای دیّر، کنگان، جم و عسلویه در عرصه‌های مختلف همیشه پیشتاز بوده و از ستون‌های اصلی خیمه انقلاب به شمار می‌رود.

 

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: