امروز: پنجشنبه - 13 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=791

سیاست‌های مرتبط با حوزه جوانان کمتر تبیین شده است/ امکان تفکیک وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس معتقد است وزارت ورزش و جوانان با برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی بین دستگاه‌ها در حوزه جوانان می‌تواند تاثیر بسزایی در رفع مشکلات این بخش از جامعه بگذارد.
سیاست‌های مرتبط با حوزه جوانان کمتر تبیین شده است/ امکان تفکیک وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد

سکینه الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه متاسفانه در وزارت ورزش و جوانان بیشتر به ورزش پرداخته شده و امور مرتبط با جوانان از نظرها دور مانده است، گفت: با توجه به انتخاب وزیر جدید برای وزارت ورزش و جوانان، انتظار می‌رود تا به مطالبات و نیازهای جوانان توجه بیشتری انجام شود.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحران‌های کنونی مانند بحران اقتصادی و غیره، جامعه جوان کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان وظیفه ایجاد اشتغال را برعهده ندارد ولی با توجه به وظیفه برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی بین دستگاه‌ها در حوزه جوانان می‌تواند تاثیر بسزایی در رفع مشکلات این بخش از جامعه داشته باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه جوانان در حوزه مادی نیاز به اشتغال، مسکن، تحصیل و…دارند، افزود: جوانان در حوزه معنوی نیاز به ازدواج و غیره دارند که توجه به این بخش نیز باید در دستورکار مسئولان باشد.

الماسی با اشاره به اینکه از زمانی که سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان ادغام شدند، سیاست‌های مرتبط با حوزه جوانان کمتر تبیین شده و نسبت به آن کمتر بها داده شده است، ادامه داد: متاسفانه دستگاه‌های تابعه نیز در این خصوص کمتر اقدام خاصی انجام داده اند.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه هم اکنون امکان تفکیک وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد و باید روند فعلی امور طی شود، اظهار کرد: بجای جدا کردن دو حوزه ورزش و جوانان، باید اقدام عملی در حوزه جوانان انجام شود و در این میان سیاست‌گذاری‌های حوزه جوانان مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جوانان ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه کشور دارند لذا باید با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری از حداکثر توان آنها بهره برد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: