امروز: یکشنبه - 9 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=1251

ظرفیت‌های کنگان برای رفع مشکلات مردم این شهرستان استفاده شود

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌های کنگان برای رفع مشکلات مردم این شهرستان استفاده شود.
سکینه الماسی

دکتر سکینه الماسی در نشست کارآفرینان، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران شهرستان کنگان اظهار داشت: جنوب استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید به خوبی از این ظرفیت استفاده و بهره‌برداری شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به قابلیت و پتانسیل بالای شهرستان کنگان در زمینه‌های مختلف خاطرنشان کرد: باید ظرفیت‌های شهرستان کنگان برای مردم این منطقه استفاده شود.

وی با بیان اینکه کنگان دارای مردمی نجیب، خونگرم و متحد است، اضافه کرد: شهرستان کنگان نماد وحدت و همدلی در استان بوشهر است.

وی خواستار توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی شهرستان کنگان شد و ادامه داد: به منظور توسعه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی باید مشکلات گاز و مخابرات و دیگر زیرساخت‌ها حل شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، بیان کرد: به منظور پیگیری اعتبارات و امور مربوط به ارزش افزوده، اعتبارات عوارض آلایندگی و مالیاتی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر یک مشاور را به‌کارگیری کرده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت ویژه از طرح‌های کارآفرینی، تصریح کرد: خانواده‌ها نقش مهمی در تربیت جوانان خلاق و کارآفرین دارند چرا که خلاقیت و کارآفرینی جوانان به خانواده آنان بر می‌گردد.

به گزارش مهر، نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان باید تلاش ویژه‌ای برای توسعه برنامه‌های مهارت‌آموزی در سطح استان داشته باشند.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: