امروز: شنبه - 8 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=4226

روابط عمومی دفتر دکتر سکینه الماسی:

پیام دکتر سکینه الماسی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به مردم شریف شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه

مردم عزیز شهرستان های دیّر، کنگان، جم و‌ عسلویه؛ من، سکینه الماسی، دختر جنوب، به دعوت بی ریای شما و اصرار آینده نگرانه‌ی دغدغه مندان، خود را در معرض آزمون بزرگ و دشوار انتخابات مجلس دوازدهم قرار دادم.

بسم الله الرحمن الرحیم

فَإِنَّهَا کَانَتْ أَثَرَهً شَحَّتْ عَلَیْهَا نُفُوسُ قَوْمٍ وَ سَخَتْ عَنْهَا نُفُوسُ آخَرِینَ؛ وَ الْحَکَمُ اللَّهُ وَ الْمَعْوَدُ إِلَیْهِ یَوْمُ الْقِیَامَهِ 

«گروهى سخت بدان آزمند شدند و گروهى سخاوت ورزیدند و از آن چشم پوشیدند. داورى با خداست و جاى داورى، بازگشتنگاه قیامت است.»

«نهج البلاغه/خطبه ۱۶۲»

 

با سلام و صلوات بر محمّد(ص) و آل محمّد(ص) و تبریک ایام شعبانیه و با مدد از انفاس سحرخیزی بندگان خوب و خالص پروردگار از حضرت آدم (ع) تا خاتم الانبیا(ص) و فرود آوردن سر تعظیم به پویندگان راه حق و حقیقت شهدای والامقام و ملت سرافراز ایران و آرزوی توفیق به مقام معظم رهبری و مسئولین و مدیرانی که دل در گرو خدمت خالصانه به مردم داشته و دارند و با عرض بهترین درودها به مردم شریف، نجیب، صبور، قهرمان و دریا دل استان بوشهر بویژه ساکنار دیار مهربانی در شهرستان‌های دیّر، کنگان، جم و عسلویه که همواره پای آرمانهای انقلاب بوده و هستند.

مردم عزیز شهرستان های دیر، کنگان، جم و‌ عسلویه؛  من، سکینه الماسی، دختر جنوب، به دعوت بی ریای شما و اصرار آینده نگرانه‌ی دغدغه مندان، خود را در معرض آزمون بزرگ و دشوار انتخابات مجلس دوازدهم قرار دادم.

باور عمیق داشتم که حضورم در انتخابات و کاندیداتوری مجدد، امید آفرین است؛ چه آنکه به چشم می دیدم چه فرصت های گرانبهایی برای ایران و استان و جنوب بوشهر عزیز از دست می رود و تماشاگری را ظلم به مردم عزیز می دانستم لذا به تاسی از توصیه های بزرگان کشور و ندای وجدان، در این برهه پیچیده، با امید به تغییر رویکردها و رویه ها، کاندیدای مجلس شدم.

اما مسیر آنگونه که تصور می کردم هموار نبود و با وجود تایید صلاحیتم در هیات های اجرایی، در هیات نظارت و شورای نگهبان رای به عدم دارا بودن صلاحیتم دادند.

از شورای محترم نگهبان گلایه ای ندارم که آنچه بر من روا داشتند انشاالله برآمده از عدالت و بی طرفی است و قاضی هم خداوند و خلق خداوند است اما می دانم که می دانید برای بغض هایی که پس از رد صلاحیتم، راه گلو را بست، چه اندازه قلبم فشرده شد.

شورای محترم نگهبان با عدم تأیید صلاحیت، بار سنگین خدمت به مردم را از دوشم برداشت و حالا با افتخار می گویم: بین خود و خدا، آنچه در توان داشتم انجام دادم با وجود آنکه می دانستم ایستادن برای مردم، مرارت ها دارد.

از همه ی شما مردم عزیز، تیم های ستادی، حامیان عزیز و بزرگوارم در شهرستانهای دیّر، کنگان، جم و عسلویه که همیشه یاوری مهربان و بی ریا برایم بودید خاضعانه سپاسگزارم و از خداوند منان، توفیق بیش از پیش شما عزیزانم را آرزومندم.

ما بعنوان ایرانیان سر افراز که کشور خود را با محوریت اسلام و ارزشها دوست داریم و عزت و سربلندی اش را آرزومندیم، در این برهه ی حساس، با شرکت گسترده در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در کنار هم، جشن شکوفایی و اقتدار ایران عزیز را در روز یازدهم اسفندماه برگزار می نمائیم و از خداوند منان، توفیق بیش از پیش مُلک و مملکت را آرزومندم..

 

خدوم هیشگی مردم عزیز
سکینه الماسی
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: